

BYTOM – NA STYKU MUZYKI I AKTORSTWA
Tomek Lipiński i Dawid Ogrodnik to bohaterowie najnowszej kampanii BYTOM, która kontynuuje promocję marki nawiązując do polskiej kultury i sztuki. Tym razem marka prezentuje dwa pokolenia różnych artystów: muzyka i aktora. Niebywały duet różnych osobowości oraz pokoleń połączyła muzyka, która stała się tematem przewodnim kampanii i zdjęć najnowszej kolekcji BYTOM.
Tomek Lipiński – polski muzyk rockowy (wokalista i gitarzysta, kompozytor, autor piosenek, nagrał w różnych składach kilkanaście płyt), lider i współzałożyciel zespołów Tilt, Brygada Kryzys, Fotoness; odznaczony przez Prezydenta RP Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski, przewodniczący Rady Fundacji Music Export Poland, członek Prezydium Zarządu Stowarzyszenia Autorów ZAIKS.
Dawid Ogrodnik – polski aktor filmowy i teatralny, uznany za jednego z najciekawszych europejskich aktorów młodego pokolenia, znany m. in. z ról w filmie Jesteś Bogiem, Chce się żyć, Ida, Ostatnia rodzina, Cicha noc; z wykształcenia również muzyk.
Kolekcja Bytom wiosna – lato 2019 prezentowana przez bohaterów to zderzenie dwóch silnych trendów. To kolaboracja współczesności z przeszłością utrzymana w klasycznym stylu mody męskiej. Z jednej strony to duch vintage bliski marce BYTOM, której historia zaczyna się w 1945 roku, sięgający do stylistyki nie tak dawnych lat 80tych, czyli ogólnego trendu w światowej modzie. Z drugiej strony to estradowa ekstrawagancja muzyków jazzowych i swingu. Całość kolekcji prezentowana na bohaterach uszyta została w polskich szwalniach z najlepszych gatunkowo włoskich tkanin koszulowych i garniturowych.